Bodrum'un En Güzel Koylarında Tekne Turu

Bu yaz Bodrum bölgesinde çalışmaya başlamam ile birlikte vakit buldukça bol bol gezip yazı yazmayı ve sizlerle paylaşmayı planlıyorum. Bodrum gezilerimize ve yazılarımıza Bodrum'un en güzel koylarında yaptığımız harika bir tekne turunu anlatarak başlıyorum.
Bugün bu güzel koyları değerli arkadaşım Murat Yaşar ile birlikte gezeceğiz. Gümbet İskelesi'nden Deep Boat şirketi bünyesindeki Fenerci isimli teknemiz ile denize açılarak başlıyoruz bu güzel güne...

Caner-Celik-Murat-Yasar

Sabah saatlerinde deniz havası çok iyi geliyor insana. Bol bol oksijen çekerek akciğerlerimize bayram ettiriyoruz ilk olarak.. Gümbet İskelesi'nden ayrılıp güzel Gümbet Koyu'nu uzaktan izliyoruz teknemizden...

Tekne turumuzdaki ilk durağımız Adaboğazı. Burası Gümbet ile Bitez arasında kalan küçük koyların önünü kesen bir ada burada harika bir suyun oluşmasını sağlamış. Burası yüzmenin çok keyifli olduğu bir yer. Biz de bu fırsatı kaçırmıyoruz ve bu yaz sezonunun ilk deniz buluşmasını yapıyoruz.

Adaboğazı'nda 40 dakikalık bir yüzme molası verdikten sonra turumuza devam ediyoruz. Sıradaki durağımız ise Bağla Koyu. Burası tekne turumuzun en uç noktası. Önceleri çok fazla bilinmeyen fakat büyük bir otel işletmesinin yaptığı yatırım sonucu hareketlenen koy gezi teknelerinin de uğrak noktaları haline gelmiş. Burada teknemizde öğle yemeğimizi yiyoruz.

Tekne turlarında genelde standart kalitede öğle yemeklerine alışkınız ülkemizde. Birçok teknede tabak servisi uygulanır. Deep Boat bünyesindeki bütün teknelerde bunun tam aksine öğle yemekleri açık büfe olarak veriliyor. Üstelik yemekler hem lezzetli, hem de bol kepçe... Misafirlerin tamamı yemeklerini aldıktan sonra isteyen herkes tekrar tabaklarını doldurabiliyorlar.

Misafir memnuniyetini daima ön planda tutan Deep Boat tekneleri verdiği başarılı öğle yemeği hizmeti ile de damaklarda ve gönüllerde taht kuruyor.

Karnımızı bir güzel doyurduktan sonra turumuza devam ediyoruz. Sıradaki durağımız ise Bodrum'un en ünlü plajlarından biri olan Camel Beach (Deve Plajı).

Burası turumuz boyunca ayağımızı karaya basabildiğimiz tek koy. Adını 100 metrelik parkurda 10 TL ye Deve Turu yapmak için getirilen Develerden almış güzel bir plaj. Orjinal adı Kargı Koyu olmasına rağmen turistik sebeplerden dolayı Camel Beach (Deve Plajı) olarak ünlenmiş.

Plajda şezlonglar ücretli fakat burada teknenizin anlaşması gereği çay, çorba birşeyler içerseniz şezlongları ücretsiz olarak kullanabiliyorsunuz. Dışarıdan kara ulaşımı ile de buraya ulaşmak mümkün. Dışarıdan girişlerde ise şezlong ve şemsiyeleri ücretli olarak kullanabiliyorsunuz.

Develerin yanı sıra burada eşek ve sıpalara binmek, papağanla fotoğraf çektirme gibi aktiviteler yapabiliyorsunuz. Kısacası yöre halkının hayvanlar üzerinden "para kırdığı" bir sahil haline gelmiş burası... :)

Camel Beach'te 1 saatlik bir mola veriyoruz. Bu molada denize girip, güneşlenmeyi ve deve turu yapmayı tercih edenler çoğunlukta. Fakat ben burada da tavla oynamayı tercih ediyorum :) Tekne personelimiz Serhat'ı yenmek için oturuyoruz tavlanın başına... Güzel bir tavla mücadelesinin ardından zaman su gibi akıp geçiyor ve buradaki mola süremizi dolduruyoruz.

Camel Beach molamızın ardından teknemize geçiyoruz ve turumuza devam ediyoruz. Sırada bugünün son durağı Akvaryum Koyu var. Genelde her turizm bölgesinin bir Akvaryum Koyu vardır. Her bölgenin en güzel, en temiz koyu Akvaryum Koyu olarak adlandırılır. Burası da Bodrum'un Akvaryumu...

Akvaryum Koyunda suyun dibini ve balıkları çok net görebiliyorsunuz. Özellikle biraz da tekneden ekmek attığınızda bütün balıkları etrafınıza toplayabiliyorsunuz.

Balıklar ile birlikte keyifli bir yüzme molasının ardından son durağımızdan da ayrılıp turumuza başladığımız Gümbet İskelesi'ne doğru dönüş yoluna geçiyoruz.

Dönerken günün finalini her zaman olduğu gibi "Ankara'nın Bağları" ile yapıyoruz :) Kalan son kurtlarımızı da döktükten sonra turumuzu Gümbet'te tamamlıyoruz...

Teknemizle Bodrum'un en güzel koylarını gezdiğimiz keyifli bir günü Gümbet'te bitiriyoruz.. Bu güzel günde bizleri misafir eden Deep Boat şirket sahibi Can KOLÇELİK ve tekne sorumlusu Serhat MAVİOĞLU olmak üzere tüm tekne personeline teşekkür ederiz.

Siz de Bodrum'un en güzel tekneleriyle, buradaki en kaliteli tekne turu hizmetini almak istiyorsanız Deep Boat'tan şaşmayın derim. En büyük yerli ve yabancı tur operatörleri ile partner olarak çalışan şirket bünyesindeki 4 tekne ile (Deep, Deep Junior, Çelikoğlu, Fenerci) sizlere en güzel tekne turunu yaşatacaklarına kefilim.. :)

Bugün Nereleri Gezdik?

Bodrum Gümbet TekneTuru Rotamız
2016 Yaz sezonu boyunca Bodrum bölgesinde yapacağımız diğer gezilerde ve yazacağımız yazılarda görüşmek üzere...

Bodrum'dan Sevgilerle...

Caner ÇELİK
09.06.2016

Bu Yazılar da İlginizi Çekebilir
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Yazı hakkındaki fikir ve görüşlerinizi yazının altına yorum yaparak paylaşırsanız çok sevinirim. Ayrıca bölgeye gezi planı yapacaklar sorularını paylaşabilirler. Elimden geldiğince yardımcı olmaktan zevk duyarım.

Gezilerim sırasında anlık paylaşımlarımı yazılardan önce İnstagram'dan yapıyorum. Dilerseniz sosyal medya hesaplarımdan paylaşımlarımı takip edebilirsiniz.

Bu yazıda  Bodrum Çevre Gezileri, Gümbet Çevre Gezileri, Bodrum Gezilecek Yerler, Gümbet Gezilecek Yerler, Bodrum Görülecek Yerler, Gümbet Görülecek Yerler, Bodrum Günübirlik Turlar, Gümbet Günübirlik Turlar, Bodrum Günübirlik Geziler, Gümbet Günübirlik Geziler, Bodrum Tekne Turları, Gümbet Tekne Turları, Bodrum Tekneleri, Gümbet Tekneleri, Bodrum Tekne Kiralama, Gümbet Tekne Kiralama, Deep Boat, Gümbet Deep Boat konularına yer verdik. Umarım beğenmişsinizdir.